woensdag 17 december 2014

Waar heb ik dit nu weer aan te danken?


Mensen, ik weet niet wat jullie voor weekend achter de rug hebben, maar ik hoop van ganser harte dat het niet zo'n gekkenhuis geweest is als hier.
De baas en de grote baas hebben namelijk 500 keer besloten dat pupje zwart hier kon komen en 499 keer besloten dat het op het moment gewoon ff heel erg K uitkwam en dat ze het daarom niet moesten doen.

Ja.

Ik kan ook tellen.
Dus:
Aeghir heet ie. Aka pupje zwart.

Man, maar wat een werk zo'n klein ding.
Ik loop de hele dag zo'n beetje te brommen en indien nodig te grommen.
Daar is ie ook erg van onder de indruk.
Not.

Fijne nachten ook met zo'n baby: ze slaapt dus beneden op de bank naast zijn bench (vind ik persoonlijk wel gezellie maar daar hadden we het niet over) en dat kleine ding is er dus vannacht VIJF keer uitgeweest.
3 keer voor een plas en 1 keer voor een poep.
JAHA.
Ook 1 keer voor niks dus!
Nou zal je zeggen, wat kan jou dat de bout hachelen?
Nou, ten eerste is de baas stekeblind in het donker dus ik moet behoorlijk oppassen dat ze midden in de nacht met die kleine op haar arm niet over mijn goddelijke lichaam struikelt.
En ten 2e, als ze dan het licht aan doet, in haar laarzen en haar jas schiet en de schuifpui open gooit, word ik toch ook een soortement van wakker.
VIJF keer vannacht!
Ben kapot man!



Maar ja, ik geef het ook toe: wie kan er weerstand bieden aan zo'n smoeltje?


1 opmerking:

  1. Zo, dus Thorgal en Zn. is het nu,hè? Ja jongen, je zal het weten! Dat wordt een vermoeiend jaartje voor, maar het houd je ook jong, fris en fruitig moet je maar denken. Ik weet er alles van, want mijn baasje vond het ook nodig om wat jong spul in huis te halen; ze dacht dat ik dat wel zou waarderen. Nou, errùg vind ik het niet, maar dat ik nou vind dat ze daarmee de kwaliteit van mijn leven heeft verhoogd, nou nee. En gelukkig is die nieuwe al 2 jaar, dus niet zo'n uitsloverige renner. Ik ben er nu wel aan gewend en vind het wel oké. Dus sterkte ermee, je gaat het ook wel leuk vinden, maar het duurt misschien even....
    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen