dinsdag 1 oktober 2013

AVLS dag 2013

Zoals jullie weten maak ik nooit wat mee en kom ik nooit ergens.
Ik was dan ook behoorlijk enthousiast toen we afgelopen zondag in Zwolle of all places de auto uitstapten. De grote baas heeft nou nog last van een bijna uit de kom gerukte schouder.

Volgens haar waren er zelfs mensen die met 2 of meer honden in hun hand of aan een buikriem, als ware dare devils het clubhuis binnenkwamen. Respect!

Ik moet zeggen, ze hadden wel een goed plaatsje voor me uitgezocht zo achterin. Lekker in de buurt van een paar teefjes die ik nog niet kende.
Toen een beetje buiten de boel op stelten zetten, tukkie doen bij de rest van de presentatie en daarna nog ff optreden.
Eitje!!

Een willekeurige greep uit een kleine 100 foto's van de baas:

2 opmerkingen:

  1. Het was een geweldig leuke dag. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ziet er super uit! Zooooo jammer dat we er niet bij konden zijn. We hadden hele belangrijke andere afspraken, helaas. Volgende keer hopen we er weer bij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen