maandag 14 oktober 2013

Misbruik

Ja, misbruik ja.

Grote woorden maar ze moeten gezegd worden.

Eerst misbruikt ze me om dat boek te verkopen en nu?

Nu wil ze haar nieuwe zaak aan de man brengen.

Zoals jullie uit mijn stukkies wel op konden maken, heeft de baas nogal tijd teveel zeg maar.

Niet dat ik daar een probleem mee had. Integendeel!

Ja tot ik dus hoorde wat ze van plan is: ze gaat een lunchroom en take-away beginnen.
Zonder dat daar ook maar 1 hond in de pot gevonden wordt, want het is dus een vegetarisch geheel. Geen vleesch en geen visch zeg maar.

EN IK MAG MEE!

Gast!
Ik denk dat ik zeker weet, dat ik het daar heel erg naar mijn zin ga hebben.

Maar voor het dus zover is, bedelt ze bij iedereen om geld.
Crowdfunding noemt ze dat.

Ja en die crowd dat zijn jullie dus ook.

Weet je wat ze nog meer zegt; je kan al vanaf €5 investeren EN je krijgt alles terug (na 3 jaar) PLUS 15% rente.
Serieus!

Als je hierop klikt kejje precies lezen hoe of wat: www.crowdaboutnow.nl/arq

Check trouwens ook dat fillempje!! Hoe vind je me?

Doe mee mensen! Hoe eerder ik daar de boel onveilig kan maken, hoe beter ;)

4 opmerkingen:

  1. Nou, onveilig maken....ik denk dat jouw baasje daar al aan gedacht heeft. Ze gaat ergens aan de muur een stevige ring laten maken (zo een waar ze ook paarden aan vastzetten :-) ) en daar legt ze jou dan aan vast als je niet met je snufferd uit de etensbakken blijft! Dat wil ik komen bekijken, ha! :-) By the way, een hartstikke cool initiatief van dat baasje van jou en ik vind dat jij je beste pootje voor moet zetten; doe je tenminste ook iets voor de kost! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he dit klinkt idd aardig bekend. Jij hebt volgens mij voorinformatie ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfffff, misbruik, wat kan je toch weer overdrijven. En stiekem vind je het wel interessant dat je zo belangrijk wordt! Nou ik heb mij steentje bijgedragen en kom je daar zeker een keer opzoeken, kerel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Gerrie, bedankt, hartstikke leuk.
    En ja Amani, jij ook natuurlijk :) Jullie zijn -net als iedereen die dat wel eens wil zien- over een paar maanden van harte welkom!

    BeantwoordenVerwijderen