donderdag 25 juli 2013

Komkommertijd

Vanochtend ben ik weer gezellig met Orlagh (en Ronald) gaan lopen.
Komen we na ruim een uur terug, is ze de autosleutel kwijt.
Ik denk ik ga er vast demonstratief bij liggen want dat die Orlagh vanuit de Broekpolder naar huis loopt, moet zij vooral weten, maar no way José dat ik dat dus van plan ben.

Gaat ze een soort van vertwijfeld lopen zoeken in dat gras daar; verdomd!

Ander belangrijk nieuws deze week:
Ik ben dus zonder dat jullie er iets van hoorden, al gewoon 3 keer met de nieuwe uitlaatmeneer mee geweest. Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd maar ze gaat morgen maar ff bellen want het is toch wel handig om te weten of hij het aan gaat durven de komende maanden zeg maar.

Dat is ook wel nodig want ik mag wel zeggen dat ik hier de meest bizarre projecten over tafel hoor gaan qua tijdsinvulling van de baas zeg maar. Wordt vervolgd.

For something completely different; ben wel blij dat het nieuws van de dooie wolf een beetje gezakt is, want de lollige opmerkingen zijn normaal gesproken al niet van de lucht maar nu liep het de spuigaten uit. De baas reageert tegenwoordig ook alleen nog maar als er rechtstreeks een vraag aan haar gesteld wordt en laat opmerkingen als; O hij leeft toch/dat lijkt wel een wolf/Kijk ze zijn nu zelfs al opgerukt tot Rotterdam, zo goed en zo kwaad als het gaat aan haar voorbij gaan.

Mensen, ik ga weer even gestrekt onder de tafel liggen/onder de trap liggen/op de tegelvloer in de keuken liggen want het is hier ondertussen al weer een graadje of 29 en zoals u weet zijn wij "o kijk een Husky met gele ogen" daar niet op gebouwd.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Thorgal,
    Je kent mij niet maar ik heet Solo en ben een saarloosreu.
    Ik ben 16 november 2011 geboren, mijn moeder is stine en mijn vader akon.
    Geweldige blog heb jij zeg!!!!ook ik ben blij dat het nieuws van die dode wolf wat op de achtergrond is geraakt had er ook dagelijks last van zeg maar.
    Groet Solo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Solo boy! Jongen, wij zijn praktisch even oud. Leuk man, hoop je binnenkort eens in levende lijve te mogen aanschouwen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey...ik ben dol op spelen met een soortgenoot, met mijn baas en vrouw spelen vindt ik ook geweldig...maar daar schijn ik toch een ietsepietsie te lomp voor te zijn, een bal haal ik op maar breng ik niet terug!!
    Mijn verder hobby's zijn...eten, achter konijnen aanvangen ( tot nu toe zonder resultaat, wel laatst een konijn van een jachthond afgepikt en opgegeten,met als gevolg een beetje bloed rondom mijn bek waardoor het... HIJ DOET NIKS... van mijn vrouw iets minder geloofwaardig overkwam ) luieren en heel veel knuffelen.
    Dus wat denk je...na de zomervakantie is een keertje wat afspreken?
    Groet solo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal goed. Geen idee waar jij woont (de baas heeft op Solo gezocht maar die kreeg foto's van een oudere teef dus dat was hem niet).
    Bij mijn profiel (rechtsonder) staat ook een emailadres van de baas. Misschien wat handiger?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee, Thorgal, dat ziet er weer gezellig uit. Wat heb je toch enorm veel vrienden! En, je krijgt volgens mij weer een nieuwe mattie, zie ik hierboven. Jij boft maar hoor, lekkere knuffelhusky met gele ogen ;)

    BeantwoordenVerwijderen