dinsdag 9 juli 2013

Nieuwe mensen over de vloer

Zoals jullie weten ben ik de rotste niet.
Nieuwe matties, op 4 of 2 benen kunnen over het algemeen op een goed onthaal rekenen.

Maar de laatste tijd maken ze het hier wel heel bont.

Eerst heb ik dus een week lang een kleine Chinees in huis die óf geen woord zegt óf hele rare woorden zegt. Bovendien liep hij ook met zijn hoofd tussen zijn schouders en haalde hij 500 x per minuut zijn neus op.
Hou ik allemaal niet van.
Ik ben meer van de rondrennende kinderen die alles eruit gooien in gewoon Nederlands of Engels.

Nee over Engels gesproken.
Nou lopen hier dus al weer een paar dagen een zooitje Amerikanen door het huis. Afgelopen weekend waren het er VIJF!! maar sinds toen zijn het er nog 2.
Die ene doet alsof ze hier helemaal thuis is (o. hoor net van de baas dat ze hier ook gewoond heeft. Vóór mij.) En die andere negeert mij min of meer. Tot ik aan zijn tenen ga likken ja.

Nee maar die komen dus midden in de nacht thuis.

De eerste keer werd ik daar heel boos om en moest de grote baas er bij komen.

De keer daarop bleken ze allerlei snode plannen gemaakt te hebben, zo van geen eye contact en direct de trap op naar boven. Nee. Lig ik net in een REM slaap van hier tot Tokyo, dus ik kijk ff op, blaf een beetje en ga weer slapen.

Lekkere waakhond ben jij zei de baas.
Had ik wederom het hele huis bij elkaar moeten blaffen dan? Was je volgens mij ook niet zo blij mee toch?
Vrouwen!

3 opmerkingen:

  1. Ah joh....trek je d'r niks van aan, wat dat baasje nou weer zegt. Het is weer typisch iets van baasjes....het is niet goed of het deugt niet! Is hier ook regelmatig het geval. Denk ik dat ik er goed aan doe om dat laatste restje eten op te ruimen (ivm vliegen en zo...) krijg ik toch op m'n kop!!! Ik probeer het ook maar niet meer te snappen; baasjes zijn nou eenmaal inconsequent en niet al te slim. :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is ook nooit goed hè. Als je waakt, maak je te veel herrie en als je doorslaapt hebben ze ook weer commentaar. Pffff, je hebt het toch maar zwaar daar hoor Thorgal.

    BeantwoordenVerwijderen