woensdag 17 juli 2013

Zomerkampen

De vakanties voor de kleine bazen zijn nu bijna begonnen en dat betekent dat ik veel te veel alleen thuis moet zitten, want DAN gaan ze naar een musical s'avonds, DAN hebben ze weer een afscheids BBQ waar ze mij vreemd genoeg niet bij kunnen gebruiken, kortom, kappen met die handel.

Ik dwaal af.
Zondag gingen we dus die oudste kleine baas naar Zeeland brengen.
Ik moet zeggen, met dit weer een beetje in een bootje dobberen, pootje baden, visje happen leek mij  ook wel iets, maar het bleek de bedoeling dat we hem daar achter lieten en dan over een week ophaalden.
ZIELIG man!
Heel de week zonder de roedel.
Ik denk dat ik zeker weet dat ik helemaal uit mijn plaat ga als we hem zaterdag gaan ophalen, maar dat zullen jullie vanzelf wel zien, de baas kennende.

1 opmerking:

  1. Tjonge, jonge, wat een slechte roedelleiders die bazen van jou, dat ze er zomaar 1 achterlaten in Zeeland.....maar ik snap dat jij helemaal dol wordt als jullie hem weer gaan halen. Misschien dat hij stiekem best lol gaat hebben in Zeeland, denk je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen