maandag 29 april 2013

Ik lust er wel pap van

Dus toen ik er vanmiddag 1-tje zag zitten in de bosjes (de bazen liepen er RAkelings langs en dachten als we net doen of we gek zijn, ziet ie hem misschien niet. Tssss..) had ik mijn eerste levende knijn te pakken.
Nou ja levend.
Soort van.
Alleen hadden de bazen dus ook gezien dat deze wel heel rare ogen had en vonden ze het sowieso nogal dom dat een konijn gewoon blijft zitten als er eerst 2 mensen langs lopen en vervolgens een razende Roeland aan komt stuiven.
Myxomatose zei de grote baas.

Boeien, zei ik.

We lopen zo en ik denk, weet je wat, ik neem ff een slokkie hier uit die sloot.

Zo! Ik heb dat beest nog niet losgelaten of de grote baas knalt mij bijna die sloot in en grijpt me toch een partij agressief in mijn nekvel.
Dat konijn komt van schrik weer tot leven en hupt het dichtstbijzijnde graspolletje op.

Shit, zegt de grote baas, ik heb mijn mes niet bij me om hem uit zijn lijden te verlossen.
Ik denk, ja hallo, zet MIJ dan in!

Nee hoor.
Een stukkie verderop mocht ik eindelijk weer los en wat drinken maar al vallen de mussen dood van het dak en is het 500 graden buiten, hier trap ik dus geen tweede keer in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten