dinsdag 16 april 2013

In de rui

De baas krijgt er de tandjes van dat ze tegenwoordig bijna 2 keer per dag kan stofzuigen dus tegenwoordig word ik zodra ik ook maar 1 stap buiten zet, vakkundig onder handen genomen.
Dit is de oogst na 1 minuutje.
Moet zeggen dat ik er na 5 minuten ook meestal wel genoeg van heb, want dan zie ik een vogeltje, een kat, iemand beweegt achter het raam aan de overkant, kortom meerdere zaken vereisen mijn directe aandacht dus ik kan onmogelijk nog langer stil staan.

De baas hoopt dat ik met dit mooie weer een soort van in 1 keer mijn hele ondervacht laat vallen, in plaats van het over een paar weken te verspreiden.

Ach <3
Blond he!

2 opmerkingen:

  1. Yo bro vraag of ze er geen kussen mee willen vullen, kun je daar na het lopen lekker op uitrusten. Heb je verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondervacht moet je maar even ergens in een boom hangen. Je zal zien hoeveel vogeltjes het gebruiken als nestmateriaal.

    En het baasje zal wel blij zijn dat je alleen bent. Devi is net klaar met verharen en nu begint Riva :)

    BeantwoordenVerwijderen