vrijdag 5 april 2013

Saartje

Gast, blijk ik dus vanochtend weer een play date met Saar te hebben!
Zoals jullie kunnen zien was er echt geen hol aan ;)

Overigens heb ik een paar pogingen gedaan om nou toch eens wat ehhh serieuzer met Saar kennis te maken zeg maar, maar de baas zei dat ik nog te jong was en de baas van Saar zei dat ze eerst nog getest moet worden.
Het moge duidelijk zijn dat ik daar heel anders over denk.
Ik zeg stempel erop en gaan met die banaan, maar ja ik hoorde ze kletsen over fokregelement en dragers en lijders en nog meer van die ongein.
Lekker belangrijk allemaal!
De baas van Saar zei dat Saar soms haar lip tegen me optrok omdat ze er ff genoeg van had.
Zoals jullie zien, was ik daar ook heel erg van onder de indruk.
Not.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ja, onze Saar kan zich helemaal indenken hoe andere Saar zich voelt. Zo af en toe ben je net iets te veel van het goede....
    Maar ach, je weet hoe vrouwen zijn, dan jagen ze je weg en dan komen ze weer naar je toe.....

    BeantwoordenVerwijderen