woensdag 24 april 2013

Steppen

Herinneren jullie je nog dat ik op de training een paar weken terug al zo'n donkerbruin vermoeden had?
Gister werd er dus een giga doos afgeleverd die de grote baas s'avonds in elkaar is gaan zetten.

Ik heb op mijn bescheiden manier ook gepoogd een bijdrage te leveren door mij vooral op het afval te richten en ik mag wel zeggen dat ik me daar niet met een Jantje van Leiden vanaf heb gemaakt.

Vanavond was het dan zover.
De grote baas had er een speciale outfit voor aangedaan, ik werd weer in mijn tuig gehesen en Hike, Hike!
Jaha, die wilde ook wel zo'n kickuh step!
Na 20 minuten waren we weer thuis, mede dankzij de belabberde conditie van de grote baas.
Ik zelf heb eerst ff 3 bakken water weggewerkt en lig nu nog bij te komen, maar dat blijft natuurlijk onder ons.
Toch?

3 opmerkingen:

  1. Kek dingetje zeg, die autoped van de grote baas. Show off voor de andere doggies in Rotjeknor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Als madame hier groot is willen we dat ook wel eens proberen. Stoer hoor zo in Rotterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, ik loop al langere tijd te bedenken of ik zo'n steppie zou aanschaffen. Zo te zien is het een leuke sport... Mijn conditie is waarschijnlijk nog belabberder dan die van jouw baas, maar daar kan je maar op 1 manier verandering in brengen. Gewoon gaan met die banaan en dan iedere dag een stukje langer.....

    BeantwoordenVerwijderen