dinsdag 7 mei 2013

Amani Kadin de Daim Pre

Jaha.
Das dus niet de eerste de beste he!
Maar ja jongen, ik ken haar natuurlijk al een poosje dus ik mag gewoon tutoyeren.
Sterker nog, ik mag 'r gewoon HOPPA op de grond flikkeren.
Kijk zelluf.
Jaha. Meisjes plagen...
Zoentjes vragen.
Nou let me tell you,
Die Amani lustte ook nog wel een groen blaadje hoor.
Heel, heel soms, vond ze dat ik te vrijpostig was.
Wie geschoren wordt moet stil liggen zegt de baas, dus dat deed ik dan ook maar.
Wisten jullie trouwens dat zij dus haar nek serieus ver naar achter kan buigen?
Het is dat ik nog lekker los in mijn vel zit, want anders was de boel qua wangen wel wat uitgerekt ja.
Ik heb een SUPER ochtend gehad en het schijnt dat ik 'r over een paar weekjes weer zie bij de 1 of andere vergadering ofzo.
Zie je.
Daar wordt zij ook al helemaal blij van.

3 opmerkingen:

  1. Zo, jongen, dat was inderdaad een toffe ochtend; je mag wel eens een weekendje komen logeren hoor. Vind ik helemáál niet verkeerd! Mijn baasje ziet dat ook wel zitten.
    Oh ja, bij deze heb je mijn toestemming voor verkering met mijn dochter :-).
    Tot de volgende keer. Dan moet mijn baas maar eens jullie kant uitgaan.

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of dat dit een leuk setje is, zeg! Super mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen