woensdag 29 mei 2013

Saartje

Gister stapte ik helemaal hyper uit de auto want ik ken ondertussen die parkeerplaats bij de Zevenhuizerplas wel; dat betekent dat er om de hoek een Saarloos chickie staat: of Lica of Saar!

Lica schijnt even andere dingen aan haar hoofd te hebben maar Saar gelukkig niet.
Joepie!!
Ik sprong en ik bokte bijna. Eerst naar Saar, toen naar de baas van Saar, toen weer terug naar Saar, toen naar een klein Keesdingetje dat daar rondliep, weer naar Saar, naar de baas.
Nou ja.
Gekkenhuis!
Hier ging ik even keihard in de ankers om een vette sliding te kunnen maken maar ik zie dus dat ik daar wel een gek bekkie bij trek.

O en hier had ze er ff genoeg van.
Eerst die lip omhoog en die tandjes showen maar ik  hou wel van een geintje dus ik zeg;
Sta je nou naar me te loeren?
Hoppa, hangt ze dus in mijn nek.
Chill Saar!

O en  hier inspecteert ze nog ff een kuil die ik net daarvoor gegraven had.
Zag er best goed uit vond ze, mocht nog een tikkie dieper, maar verder was ie wel ok.
Ik zeg je jongen: Saar en ik, dat zit wel snor.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ze doet het goed, hè? Ik ben trots op d'r. En ik zie dat ze net zulke mooie grote hoektanden heeft als ik! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmmm, gemengde gevoelens hier in Silvolde bij de Achterhoekse Saar.... beetje jaloers, maar ach... Toch vindt ze het erg fijn voor je, dat je zo'n lief vriendinnetje hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De baas zegt dat ik voor iedere vrouwtjes Saar ;) een zwak heb.

      Verwijderen