maandag 13 mei 2013

Bindy kom je buiten spelen?

Gast, ik weet niet wat het is, maar ik schijn dus door diverse teveneigenaren als radar gebruikt te worden.
Ja.
Bindy was misschien een beetje loops.

MAAK
ME
GEK!!

Dus ik in die kont bijten (en niet te zuinig).
In d'r flanken.
Ik probeerde er eens op te klimmen.
Nee hoor.
Madame was er nog niet klaar voor.
Waar ze trouwens behoorlijk WEL klaar voor was; een modderbad.
Hier denk je nog, ach, heb ik erger gezien.
Maar hier kreeg zelfs ik mijn bedenkingen;

Ja hoor eens en als man heb je toch ook je trots dus op een gegeven moment heb ik mijn heil maar bij wat grote en kleine matties gezocht.


Ik hoop dat de baas een beetje opschiet met mijn testen want de eerst volgende keer dat iemand me weer met zo'n lekker ruikend ding laat spelen ga ik er voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten