woensdag 22 mei 2013

Beetje kapot

Vanochtend was de grote baas al hartstikke vroeg weg en ging vervolgens de baas gewoon met de kinderen de deur uit.

PA
NIEK!!

Waarom?
Hoezo?
En ik dan?

Dus wat doe ik?

Ik breek de (voorzet)ruit.

Ehhh.
Ja.


En het werkte dus echt wel want de baas kwam mooi naar binnen om de zooi op te ruimen en mijn poten te bekijken.
Ik was me een partij opgelucht.
Zij trouwens ook want ik had niks.

Maar toen ging ze WEER weg!
Ik ben er niet van, dat weggaan zonder mij.
Maar ik geloof dat ze dat nu wel snappen.

3 opmerkingen:

  1. Straks moeten ze voor jouw bescherming nog tralies voor de ramen zetten..... gevaarlijk monstertje! Snap je dan niet, dat ze altijd weer terugkomen, ze kunnen toch nooit lang zonder jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jongen...jij bent gewoon verwend!! En net wat Gerrie zegt, ze komen heus wel weer terug hoor.... Ik zou maar uitkijken anders gaan ze dadelijk nog een kennel bouwen die wolfhonden-proof is. Ik heb er zelf een en ik moet zeggen dat ik het best wel lekker vind, zo buiten, maar toch droog en warm. Maar zo'n verwende pasja als jij zal daar ook wel de zenuwen van krijgen in het begin. :-) :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De baas zegt dat ze vooral de term verwende pasja erin gaat houden.

      Verwijderen