vrijdag 2 augustus 2013

Hitterecord

Mensen, ik zeg heet en heter.
Wat is dit voor een idioot weer?
Nee en vandaag had de baas gewoon weer een date met Layla voor me ingepland.

Godzijdank bij een hondenstrand dus we hebben daar eigenlijk alleen maar een beetje naar balletjes gezocht.
Nou ja zij dan.
Ik onderzocht de tassen van de mensen daar; you never know!.
Ik bereed eens een onderdanig labradorreutje.
Ik beet Layla in d'r nek en nou vooruit dan. Omdat het best wel een beetje godverziekend heet was, ging ik dan ook voor de veranderings eens het water in.
Pak de bal, pak de bal riep de baas.

Ik dacht Waarom?

Kan mij die hele bal schelen.
JAAA, afpakken van Layla, dan is het wel leuk.
Maar doe eens ff normaal man.
Ik ben een Saarloos, geen herder!

3 opmerkingen:

  1. Pfffff, je zou toch denken dat ze nu toch onderhand wel doorheeft dat jij niet van het apporteren bent, en zeker niet met die hitte ;) Maar wel fijn dat ze even met je naar het strand ging, toch?
    Niks eetbaars gevonden in de tassen van de badgasten? Jammer dan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doerak zegt:

    Van mij kan die zomer verder schriftelijk overigens: Niets voor mij.
    Wel fijn is dat ze mijn en Sproet van die Cool Collars hebben gegeven.Dat helpt echt.
    Ook hebben ze een vijver voor me gekocht, maar daar ga ik mooi niet in. Ken ik niet... en wat de wolf niet kent dat doet ie niet!!

    P.S.
    Was je bij mij in de buurt of had je een ander hondenstrand ontdekt?
    Hier hebben ze blauwalg.....:(

    BeantwoordenVerwijderen