dinsdag 6 augustus 2013

Solo

Ja.
Nee.
We waren cinco maar zo heet ie dus; Solo.
Mijn nieuwe mattie uit het nest van Stine x Akon.

Zo.
Maar die Solo heeft me een grote achtertuin!
Serieus man, daar kan ik echt niet aan tippen.
 
Waar ik wel aan kan tippen is zijn kont.
Of zijn rug.
Ik lijk namelijk wel heel groot, maar die Solo scheelt echt maar een sikkepit met mij.
Ja. Zijn ondervacht is er al lekker uit dus het ziet er wat anders uit dan bij mij maar wij deden niet veel voor elkaar onder mensen.

Dat betekende ook zo nu en dan eens even ouderwets de spierballen laten zien.
Of de tandjes.
Maar vervolgens schudden we alles weer van ons af en roken we gezamenlijk een heerlijk plasje van een andere hond.
Of we poedelden eens wat in een vennetje.

Ik moet zeggen; wederom een goeie actie van de baas en voor herhaling vatbaar.

O. Nog een laatste dingetje; als je Rodiworst meeneemt, denk ook aan een pleister!
Ik pikte namelijk dat hele zakje -kan maar weg zijn- uit de hand van de baas van Solo en beet haar daarbij gewoon tot bloedens toe in haar vinger.
Nee.
Tuurlijk was dat niet de bedoeling en de baas schaamde zich ook dood, maar ja.
Ik ben nogal van het eten.

O en nog een allerlaatst dingetje dan.
Solo zou geen eten van tafel pikken.
Ik zeg; dat is een kwestie van 1 seconde de andere kant op kijken.
Ik bedoel maar:

2 opmerkingen:

  1. Thorgal...kerel...het was super leuk.
    Samen een beetje struinen!!wat klieren!!! je weet wel.. de gewone dingen die voor een saarloos belangrijk zijn.
    En tja.. dat van die vinger was mijn vrouw haar eigen schuld...ze was gewaarschuwd!
    En dan dat ene puntje van het eten pikken van tafel...kerel.. ik moest toch wat of niet dan? jij lag inmiddels midden op het terras heerlijk in de weg...ik had de naam van de saarloos hoog te houden haha.
    Kerel tot snel!!

    Solo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, jij boft maar weer met zo'n leuke nieuwe vriend! En wat een mooie naam, Solo, zo heette de oma van Sara ook. Maar uhhhh, leer je hem nu alweer jouw ondeugende wolvenstreken over te nemen? Dat wordt nog lachen dan voor de baasjes van Solo ;)

    BeantwoordenVerwijderen