donderdag 29 augustus 2013

Sleeuwijk

Kijk, het klinkt leuk; verkering, maar diezelfde middag begreep ik dat er ook allerlei consequenties aan verbonden worden.

Eerst dacht ik nog; kan mij het bommen.
Ik loop gewoon gezellig achter de bazen dat kleine kamertje in.
Toevallig had er een loopse teef op die tafel gelegen, dus ik was met heeeeel andere dingen bezig dan met die rare kist.
Ja en hier dacht ik nog dat die DA een toffe gozer was.
Maar hier wist ik beter!
What the BEEP!!!
Ik was volledig overdonderd.
Ook letterlijk ja.
Gelukkig was het na 1 foto al goed genoeg, al nam de DA voor de zekerheid er nog 1, maar hallo zeg, als dit er allemaal bij hoort, mag die verkering toch wel heel goed gaan eindigen zeg maar.
De foto's worden nu naar de RvB gestuurd en als de baas dan weer gedokt heeft krijgt ze eindelijk de uitslag. De DA zei dat hij vond dat het er goed uitzag en dat hij mijn heupen als HD-A zou beoordelen maar dat hij officieel nog niks mocht zeggen.
Serieus jongen, al waren ze hardstikke Z! Never ever again!
Ik heb lekker geslapen s'avonds, met mijn benen weer bij elkaar!

PS; de baas zegt dat ik een enorme mietenkont ben en dat het maar 5 minuten geduurd heeft maar ik wil daar even bij vermelden dat wel 5 HELSE minuten waren.
Tssss.

3 opmerkingen:

  1. Oh jee, ja, nogal ehhh...embarassing, zullen we maar zeggen, zo'n houding. :-). Maar je moet maar zo denken, het is voor het goede doel en we moeten er allemaal doorheen; da's ook een troost, toch?

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS en dat je een watje bent, wist de wereld natuurlijk al héél lang!! :-)

    pootje, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zij leed zichtbaar met je mee ;-) Dat moet toch een hele troost geweest zijn, vent!

    BeantwoordenVerwijderen