zaterdag 17 augustus 2013

I am sexy and I know it

Ja mensen, toen ik vanochtend al voor dag en dauw in de Broekpolder aankwam lagen er dus gewoon 2 teefjes op me te wachten!
Bundu & Orlagh! Bundu was dermate van me onder de indruk dat het wel even duurde voordat ze achter Dita vandaan durfde te komen, maar ik vermaakte me ondertussen met een geweldig leuke Husky pup die we tegenkwamen.
Verder hebben we gewoon lekker lopen dollen, hebben de bazen nog iemand gesproken die in de jaren 60 Quinto en Esther; 2 Saarlozen van de kennel Van de Kilstroom had gehad en heb ik de rest van de dag zo'n beetje gebruikt om de mijn goddelijke lichaam weer op krachten te laten komen.

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat gezellig, wandelen met mooie dames! Orlagh, het zusje van Doerak, (en halfzusje van Sara) leuk! Tja, je bent sexy of je bent sexy, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PASJA !!!!!!!!!!!!!!!!! Ik merk wel dat het tijd wordt dat ik eens die kant uit kom....

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thorgal...kerel je bent een mazzelaar.. en natuurlijk woest aantrekkelijk voor de dames???.

    Groet Solo

    BeantwoordenVerwijderen