zaterdag 31 augustus 2013

Mijn kleine homie Horzel

Ik sta net een beetje te relaxen in het water als ik opgewonden kreten achter me hoor; het chickie heeft een kleine soortgenoot van mij in de gaten gekregen; Horzel aka Koning Horzel aka Satan. Die moest ik eens even goed leren kennen.
Ok.
Ruikt naar mij.
Lijkt op mij.
Maar 8 weken oud, dus zo niet interessant dat ik eerst eens even bij die andere bazen een snoepje ga proberen te scoren.
Ambitieus kereltje ook wel die Horzel.
Hou ik wel van.
Stort zich gewoon vol overgave op zo'n Weimaraner pup.
Of begint aan een tak die net zo veel weegt als hijzelf.
Ach, na een tijdje liet ik dat jonge grut maar hun gang gaan.
Ik ben tenslotte al bijna 2 en zoals jullie weten raak je die wilde haren dan zo langzamerhand wel kwijt.
Hahahaha.

1 opmerking: