zaterdag 7 juli 2012

Katshing, ff afrekenen bij de weekend dokter

Terwijl de baas vanochtend naar de kapper ging, ben ik met de grote baas gaan lopen in Vlaardingen. Lekker groot gebied, waar ik gewoon los mag lopen en ik ook altijd wel een mattie tegenkom.
Nou vandaag kwam ik dus niet alleen een mattie tegen maar zijn baas had zo'n lekker stevig nylon tasje aan zijn broek hangen met lekkers erin.
Kaas om precies te zijn.
Nou heb ik laatst al 2 ons geraspte kaas van de tafel gesnaaid toen ze wraps aten, dus kaas is zeg maar echt mijn ding.

Voor de vorm speel ik wat met die hond, maar op een gegeven moment hield ik het echt niet meer.
Ik ren vrolijk op die baas af, die denkt ach wat een lieverd, bukt zich nog een beetje naar mij over zodat ik nog beter bij zijn tasje kan en RANG, tasje van zijn broek af gerukt en gelijk 20 meter weggespurt.

BAM!
Wie is hier een baas!

Maar ja als ik eerlijk ben, het zat goed dichtgeritst en ik kreeg die kaas er niet uit.
Boeien!
Ik denk dan maar zo en vreet gewoon die kaas met tas en al op.
Hap.
Slik.
Weg.

Jaha! Hadden ze ff niet gedacht!
Terwijl de grote baas tegen die man zegt, wat moet dat tasje van je kosten, ging ik gewoon vrolijk verder.

De grote baas denkt; voordat ik dadelijk op mijn flikker krijg van de (enige echte) baas, zal ik 'r ff bellen.
Kwam ook heel goed uit, want ze zat net helemaal in de verf, dus de telefoon moest op de luidspreker zodat de halve zaak het verhaal meekreeg.

DA bellen zei de baas.

Ja en daarna ging de grote baas opeens met me naar de auto rennen en gingen we ergens een huis in waar eerst nog een heel lieve meneer was maar die stak na 5 minuten opeens een spuit in me en toen werd ik me een partij misselijk!
Ondertussen was de baas al bij de kapper weggesjeest waardoor ze nog net kon zien dat het tasje in zijn geheel weer  naar buiten kwam zoals het erin was gegaan.
Met het koordje er nog aan ja.
Dit zou hoogst waarschijnlijk anders ergens in mijn darmen zijn blijven hangen waardoor ik geopereerd had moeten worden om het te laten verwijderen. Dan nog liever dit!
Na een half uurtje was ik wel uitgekotst en kreeg ik weer een spuit, maar dit keer tegen de misselijkheid.
Ik mag voorlopig ff niet eten en drinken en moet een beetje rustig aan doen.
Vreemd genoeg was ik dat ook eigenlijk al van plan.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig is het er snel uitgekomen!
    Alles draait om eten. En als ze weten dat het gezien is, dan gaat het gewoon met verpakking en al naar binnen.
    Rust maar lekker uit nu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thorgal, wat maak je me nou jongen? Je maakt me aan het schrikken met jouw streken. Goed dat je baasjes direct met je naar de DA zijn gegaan anders was het niet best me je afgelopen. Dat jij kaas lust zeg, daar haal ik mijn neus voor op. Voor tasjes ook trouwens want ik ben een heel gezonde reu aan het worden :-) Van harte beterschap broer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geluk gehad Thorgal! Shala heeft ooit de zak van een diepvrieskip opgevreten. Dat hadden we niet in de gaten. Het kwam er 3 weken later (uiteraard om 4 uur 's nachts) weer langs natuurlijke weg uit. Scheelde wel DA kosten ;) De gebruiksaanwijzing was niet meer te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge wat een verhaal zeg. Je hoort wat dat betreft soms de gekste dingen die honden naar binnen kunnen werken. Gelukkig is het goed afgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen