dinsdag 24 juli 2012

Laatste avond samen

Als ik nou beloof dat ik echt heel lief ben en dat ik niet CONSTANT achter Ronja's kont zal aanzitten, mag ze dan nog wat langer blijven?

Alhoewel...
Ze gaat tegenwoordig ook al s'ochtends uit haar dak als de baasjes beneden komen en eigenlijk mag ik dat alleen maar doen.
En ik zie heus wel uit mijn ooghoeken dat Ronja OOK heel veel over haar buik gekriebeld wordt.
Ze eet de helft van mijn vlees.
Kruipt s'nachts op de bank.
EN wordt gewoon gedoogd in de vensterbank!
Moet ik allemaal eens proberen.

Doei Ronja!!

ps; maar als ze nou bij jou thuis de bovenboel gaan verbouwen, dan kom je toch wel weer?

3 opmerkingen:

  1. Wat zal ik alle leuke en mooie verhalen over de belevenissen van dit mooie duo gaan missen! En wat ben ik dankbaar dat ze zo lang mocht blijven en genieten van jullie aandacht, tijd en liefde en ongetwijfeld ergernis;) ! Nu is het tijd om haar te halen en de hoogste tijd ook want we beginnen haar nu te hard te missen. We hebben heel hard gewerkt om vanavond de kamer weer redelijk normaal te hebben zodat ze zich weer thuis kan gaan voelen. Nog 1 nachtje....... Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte vriendschap, wat wil je nog meer.....
    Het waren mooie verhalen en prachtige foto's. Ben benieuwd wanneer Ronja de roversdochter weer langs zal komen. (Wat een leuke naam trouwens!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh, ze zullen elkaar wel gaan missen.
    Veel plezier in Frankrijk! Hoop dat jij wel het blog een beetje bij kan houden.......

    BeantwoordenVerwijderen