zondag 8 juli 2012

Oud Verlaat

Ja hoor de baas heeft weer een nieuw uitlaatgebied erbij:
ze zat eerst behoorlijk te vloeken omdat ze aan de verkeerde kant van het water terecht kwam (Vrouwen...)
Daarna zat IK ff binnensmonds te vloeken want ik kwam in een kudde labs terecht:
Maar ik weet dus nu wat ik moet doen: stil blijven staan en NIET gaan rennen.
We waren laatst in Clingendael en toen passeerden we 2 uitlaatservices die bij elkaar stonden te beppen. De grote honden hadden ze toen vast maar ik kreeg opeens 5 of 6 van die k*tkeffertjes achter me aan. De baas keek naar me en zei rustig maar jongen en verdomd; ik liet ze ff 2 tellen snuffelen en toen liepen we allebei heel chill door.
Zo.
Was best wel trots op mezelf en de baas volgens mij ook.

Het enige jammere daar was, ze hadden best wel ff dat gras mogen maaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten