zaterdag 14 juli 2012

Zeilkamp

Vanochtend moesten we al op 1 of ander onchristelijk uur gaan lopen omdat we helemaal naar Bruinisse moesten rijden.
Caroline en Morten moesten opgehaald worden van zeilkamp.
En Ronja ging natuurlijk ook mee.

Zien jullie dit:
Een duidelijker bewijs van met 2 maten meten ken ik niet hoor.
Ik moet achterin de auto in de bench en madam ligt lekker voorin op haar kleedje.
Pff.
In Bruinisse aangekomen, trokken we met zijn 2-en best wat bekijks zeg maar.
Normaal gesproken gaat een standaard ontmoeting ongeveer zo:
Zo dat lijkt wel een wolf.
Wat voor hond is dat mevrouw?

Sinds een paar dagen is het:
Zo dat lijken wel wolven. Die ene is zeker jonger? (en dan wijzen ze naar Ronja)
Of: (gister gehoord):
Zo, moet je kijken die hebben een wolf en een dingo.

Affijn.
Ik vond het echt supervet om de kinderen weer te zien maar het was wel een beetje jammer dat die ook heeeel erg geïnteresseerd in Ronja waren en die liet zich dus ook opeens door iedereen aaien.
Ja hallo, IK was hier toch de vrije saarloos!

De bazen wilden nog wat met Eric en Heidi en de kinderen gaan doen en toen zijn ze bij de visafslag van Stellendam een hapje gaan eten.
ZE ja.
Want wie was er weer niet bij?
En wie was er weer WEL bij?
Dit geloof je toch gewoon niet.
Nee, want anders was het zo zielig voor d'r.
HALLO!!

Na het eten zijn we toen naar Brielle gereden en daar hebben we toen als goedmaker voor mij met zijn allen (ook Ludo, het hondje van Eric en Heidi) een rondje Brielse Maas gelopen.
Zo en die Ronja mensen is me een partij nieuwsgierig.
Daar ben ik niks bij.
Verdomd jongen, die gaat overal gewoon naar binnen.
Iedere tuin in, ieder pad op.
Ik lachte me echt kapot want zo leek het net of ik heel netjes bij baas bleef.

Die Ludo is dus een half soort jachthondje en die kreeg hier verwaaing van een paar hazen.
Tenminste dat namen we aan, want opeens was ie weg.
Verdwenen in het veld.

Ja en wat doe je dan?
Dan ga je helpen zoeken.
Maar dat was dus serieus hoog gewas. We sprongen er op het laatst als een stel dwazen doorheen.
Geweldig!
Ik was best wel een beetje moe van dat hele gedoe dus we zijn lekker terug gegaan naar de auto, wat goed getimed was, want het begon me te hozen.

Morgen nestreunie mensen.
Ben nu al zenuwachtig.

2 opmerkingen:

  1. Thorgal, je bent een echte gentleman, dat je die dame voorin laat zitten! Volgens mij vind je het reuze gezellig met de roversdochter als speelmaatje! HAVE FUN!
    Groetjes van Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, een wolf en een dingo. Leuke hond ook, Ronja.

    BeantwoordenVerwijderen