zaterdag 21 juli 2012

Lekker spelen

Vanochtend zijn we met dat kleine chickie en de baas naar de Zevenhuizerplas gegaan.
Eerst hebben we met zijn 2-en eens goed de bal afgepakt van een serieus domme border collie.
Zodra ik hem losliet, pakte Ronja hem en zodra die losliet, kon ik hem mooi overnemen.
Vond de baas van die border collie niet zo want die liep zuchtend van de één naar de ander en zei dan tegen zijn eigen hond; Pak JIJ hem dan!
Lachen man!

Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat ze ergens volgende week al weer naar huis gaat. Het schijnt namelijk dat wij naar Frankrijk vertrekken en om nou met 2 honden in het hotel aan te komen zetten vond de baas wat ver gaan. Tssss.
Ik ga d'r wel missen hoor.
Ja en zij mij ook.
Ech wel.

Kijk maar.

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gezicht toch, twee van die dollende honden. Jammer dat Ronja weer naar huis moet....maar tja, met twee honden in een hotel????? Wij gaan dus maar gewoon kamperen, sportief met de tent en twee honden. Ja, Sam en Chloe gaan bij opa logeren, maar Sara en Luna gaan mee naar Luxemburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal afkicken worden Thorgal! Maar heb je ook weer alle tijd/rust om lekker te puberen thuis ;)
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou kamperen durfde de baas hier dus weer niet aan. Die zag mij al de proviand die opgeslagen was, verorberen en en passent een luchtbedje naar zijn gallemiezen helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Danielle dat wordt zeker afkicken. Denk ook dat Ronja de eerste 2 dagen wel goed bij zal slapen trouwens

    BeantwoordenVerwijderen