dinsdag 18 december 2012

Bijkomen

Om ff aan de pré kerst maar post 2-zieke-kindertjes-en-een-boekie-dat-af-moet stress te ontkomen heb ik de baas vanochtend meegenomen naar het Kralingse Bos.
Ze was door d'r hondensnoepjes heen en had daarom wat stukjes kaas voor me meegenomen.
Zo, ik was BRAAAFF!!!
Ja, afgezien dan van die meneer van de plantsoenendienst die ff zijn jasje had uitgedaan en op een takkie had opgehangen.
Dat jasje heb ik een beetje verplaatst.
Ja en die meeuwen gaan voorlopig echt niet meer op het strand zitten als er een hond aan komt.
Maar voor de rest, toppie joppie!

2 opmerkingen:

  1. Hé, jongen, ben blij weer van je te horen! Ik was al bang dat je na je litteraire debuut niet meer hier zou verschijnen! Boek is overigens toppie! Echt cool, je eigen boek.

    Groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt het ook al tot de voorpagina van de AVLS website geschopt. 't Gaat hard, eenmaal aan de top ;-)

    BeantwoordenVerwijderen