zaterdag 29 december 2012

Vuurwerktraining

Gast!
Ik hoorde van wat matties dat dus over een paar dagen de wereld vergaat!
Serieus man!
Er schijnen eerst HEUL VEUL knallen en lichtflitsen te komen en dan opeens dan barst er ergens iets open en hoor en zie je alleen maar rook en ruikt het een partij naar rotte eieren!

Qua timing zei hij dat je op de volgende dingen moet letten:
Eerst halen ze die boom in huis.
Dan leggen ze die cadeau's onder de boom waarvan wij dus dat papier mogen kapot vreten.
Daarna wordt het trickie.
De 1 zegt dat eerst die boom uit huis gaat en dat dan de hel los barst, maar volgens een andere bron is het andersom.
Lijkt me sterk, dat andersom nu ik er over nadenk, want dan zal dat vergaan van de wereld ook wel mee vallen.

Nou ja jongen, zoals iedereen weet, leef ik BEHOORLIJK in het hier en nu, dus boeien!

Vanmiddag gingen de bazen opeens heel demonstratief 'gewoon' de krant lezen, terwijl de kleintjes wat dingen in de hens gingen zetten.

Lekker belangrijk allemaal, maar ik focus liever op mijn bot.

Guys.
Ik kom sinds ik een paar maanden oud ben, op de schietbaan.
Ik woon nu ongeveer een jaar in een huis met 2 puberbroers en een zus, die onderling gelukkig heel rustig en liefdevol met elkaar omgaan.
Not.
Ongeveer eens per half jaar rukken ze hier weer een heel nieuw servies aan omdat er ondertussen tig borden en glazen gesneuveld zijn.

En dan verwachten jullie een reactie als je met een paar lullige knalerwten, trektouwtjes en -for crying out loud- STERRETJES aan komt?

De grote baas heeft gisteren ZEVEN EN DERTIG kilo vuurwerk het huis ingerold.
Kijk.
Now we're talking!

3 opmerkingen:

  1. Ach, zo'n stoere kerel als jij, kijkt niet op of om voor een paar vuurpijlen. Sam vindt het zelfs helemaal geweldig, die wil maar voor het raam staan om te kijken. Luna wil wel eens wat gaan blaffen. Sara weet nog niet hoe ze zal gaan reageren, die kijkt nu alleen nog wat in het rond als ze geknal hoort. Alleen Chloe vindt het niet zo top. Die gaat wat ijsberen, maar verder valt het hier allemaal ook wel mee.
    PS, zou de wereld al niet vergaan op 21-12-12? Dat hadden ze ook fout, dus...... Wij houden hier hoop dat er gewoon weer een nieuw jaar komt. Veel plezier met de 37 kilo!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 37 kilo!?! DAT wordt hard werken voor jouw baasjes! :-) Ik had ook nooit zo'n probleem met vuurwerk; wat sierpijlen, die trekrotjes, sterretjes....och, dat kan ik prima handelen. Maar sinds er hier achter het huis onverwacht zo'n big boy is afgestoken (een enorme steekvlam en knal!), 's avonds, terwijl ik nietsvermoedend in de tuin scharrelde, heb ik het er niet meer zo op. :-(
    Even een tip; dit is wel je kans. Als de baasjes bezig zijn met dat vuurwerk, kun jij binnen de tafel afruimen! :-) :-)
    Succes met de oliebollen!
    Gezellige jaarwisseling en een goed nieuw jaar. Dat je maar veel nieuwe trucs mag ontwikkelen! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk dank dames voor de goede wensen en de tips! Overigens lijkt het er nu toch eindelijk op dat mijn wratten aan het slinken zijn dus ik hoop over een paar weken weer helemaal terug te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen