maandag 31 december 2012

Goede voornemens

Mensen,

Ik ga serieus proberen mijn diploma Gehoorzame Huishond te halen.
Ik ga ook proberen iets beter te luisteren in het algemeen en
ook te komen als ze KOM of HIER roept in het donker.
Verder probeer ik voortaan stoïcijns te reageren op konijnen en fazanten en
zal ik minder opspringen tegen Remco en Thea.
Eten dat toch duidelijk voor mij achtergelaten is op het aanrecht of de tafel, zal ik desalniettemin gewoon laten liggen.
En last but not least staak ik mijn pogingen op de bank te kruipen.

HahaHAha!

Jongens, jullie weten toch zelf ook wel dat je in de 2e week van januari gewoon weer snoept en drinkt en dat je dat abonnement van de sportschool voor de kat zijn viool genomen hebt?
Nou dan.

Ik wens al mijn fans een gezond en gelukkig 2013 met heel veel knuffels en lekkere botjes!

4 opmerkingen:

  1. Mozeskriebel, Thorgal! Liet je me daar even schrikken! Toen ik dit begon te lezen, dacht ik éven dat je het serieus meende! Gelukkig zag ik net op tijd dat je een geintje maakte. :-)
    Ik bedoel maar, er is niets mis met goede voornemens hoor, behalve als je ze al te serieus neemt.
    Hoe is het trouwens met al het knalwerk gegaan? En heb je nog wat gehad aan mijn tip wat betreft het tafel afruimen?
    Maak er een spetterend 2013 van! (en voor je baasjes; véél sterkte :-) )

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tot 24.00 ging alles prima maar toen gingen ze hier buiten zelf ook dingen afsteken en ik vond het dus echt helemaal niet leuk dat ik daar niet bij mocht zijn. De baas bleef wel binnen maar ik heb als een hijgend hert in de vensterbank gezeten totdat ze weer allemaal binnen waren. O en qua eten was het magertjes. Durf het bijna niet te zeggen maar ik geloof dat ik niet zo van de oliebollen ben.

      Verwijderen
  2. Doerak zegt:

    Yo!

    Hoewel mijn vrouwtje even niet blogt, toch even een woordje vanaf de Veluwe. Wij maken het prima: de meeste bouwvakkers en collega's van mijn vrouw zijn nu wel weg. Wat een crisis voor mij...
    Anyway.
    Wat een teringbende zeg de afgelopen week:
    Uit wandelen prima, maar bij de eerste knal zegt Doertje: Go Home!
    Lachen joh met die lichtgewicht bazen. Grote Baas hield wel redelijk stand.
    Eergisternacht helemaal bal: wat nou 21-12 vergaat de wereld? 31-12 zal je bedoelen! Alle bazen behalve de grote naar buiten... Nou ik wilde naar buiten/binnen/boven/beneden/onder/boven en dat allemaal tegelijk....
    Toen ze eindelijk binnen kwamen heb ik het toch even op een piesen gezet:Ik til mijn poot op: over de vrouw/deurmat/schoenen/laptoptassen/pantoffeltjes.
    Ze schatten het hier op een dikke liter.
    Nobody f***ks with Doerak!

    Maar goed ik wens je een super 2013 (en ook aan je bazen en de lezertjes van je blog)
    Grtz
    Doerak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij dachten al, wat is er in godsnaam allemaal in het Oosten des lands aan de hand? Lekkages en ander onheil als de baas het goed begrepen heeft. Mijn wratten zijn nu echt op de terugweg dus roepen jullie maar als jullie weer eens over iets anders willen lullen dan over verbouwingsprojectjes.

      Verwijderen