zondag 9 december 2012

Feest!

Ja dat ga je krijgen met 5 mensen, 3 katten en 1 hond in huis.
Er is er altijd wel 1 jarig.
Gister werd 1 van de kleine bazen 12.
En vraag me niet waarom, maar dan schijnt het dus gebruik te zijn dat je een boom voor je verjaardag krijgt.
????
Serieus.
Eerst werden er allerlei dozen uit de kelder omhoog gesleept.
En daar zaten dan ballen en slingers in die ze in die boom gingen hangen!
Nou tegen de tijd dat ik 12 word, hoop ik dat het me nog lukt om mijn poot op te tillen en dan pis ik op die hele boom want zeg nou zelf, wat is dit voor een ruk kado?
Hij vond er zelf ook echt geen hol aan want hij zat de hele tijd achter de playstation die we sinds vandaag in huis blijken te hebben.

ps; geen idee waarom maar de baas vindt het nodig om jullie te zeggen dat na vannacht de boom nog steeds staat en er pas 1 bal gesneuveld is.

3 opmerkingen:

  1. Sara zegt: Heee, Thorgal, hier ook zo'n maffe boom. En de enige die jarig was, was ik.... Zouden ze hem voor mij neergezet hebben? Mmmm... tot nu toe heb ik er nog niets mee gedaan, maar misschien is het wel de bedoeling dat ik die ballen eruit haal??? Wat denk jij, is dat wat ze willen??? Oh, en nog gefeliciteerd met je kleine (eigenlijk al best grote als hij 12 is) baasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thorgal, jongen, je gaat me toch niet vertellen dat je je poot opgetild hebt en tegen die boom gepist hebt?!? Ik bedoel, dat zou zo maar kunnen, heb ik me laten vertellen. Het schijnt dat reuen er een kick van krijgen om overal hun poot op te tillen en wat nattigheid achter te laten!! En hoe zit het met die gesneuvelde bal? Heb jij dat gedaan? Ik zou maar niks uithalen met die boom met inhoud, anders moet je nog gaan uitkijken voor je eigen ballen. :-)
    En Timo mijn baasje zegt; 'gefeliciteerd en nog vele jaren'.

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thorgal, toch niet jaloers dat er elk jaar voor Timo zo'n mooi versierde boom wordt opgezet? Timo, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen