donderdag 6 december 2012

Sneeuw!

Vanochtend zijn we eerst ff oma Toos naar huis gaan brengen en daarna zijn we eindelijk weer eens in Clingendael gaan lopen.
In Roffa was er echt maar een ietsiepietsie sneeuw gevallen en de baas hoopte dat het in 070 beter zou zijn maar no way.
Kon mij niet bommen, ik vond het hardcore.
Eerst moest ik ff diep nadenken wat dit ook al weer was.
Toen ging ik helemaal los.
Sjezen en rondjes draaien!
D'r was een windhondje die wou een beetje baat doen maar dat vond ik niet zo flex want ik kwam er dus achter dat
a. hij wausie hard kon lopen en
b. sneeuw glad is.
Serieus man, geen dope combi.

6 opmerkingen:

  1. Haha, ik had ook een oma Toos, die woonde in Hilgersberg. Inmiddels ligt ze op Crooswijk (begraafplaats), maar ik moest even aan haar denken door jullie verhaaltje! Tja, windhonden zijn snel en sneeuw is niet alleen koud maar ook glad. Maar toch leuk om in te spelen. Hier ligt inmiddels ook een heeeeel klein laagje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik jouw taal zo lees, begin je al een echte grootsteedse hangjongere te worden :-)Nog even en ik heb een woordenboek nodig.....

    groetjes, Amani

    PS hier sneeuwt het vandaag hard en ligt er al een flink laagje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal voortaan een beetje rekening houden met mijn publiek :)
      Zodra mijn wratten weg zijn (drama verhaal, schiet voor geen meter op) bel ik je!

      Verwijderen
  3. Leuk! Word tijd dat wij weer eens een rondje doen. Wat een ellende met die wratten zeg! Dat die nu nog niet weg zijn?!

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duurt inderdaad erg lang met die wratten. Dexter kan niet wachten om eens met zijn broer te klieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n wratteninfectie kan wel tot 6 maanden duren :-( maar dan heb je wel een levenslange immuniteit. Elk nadeel heb zijn voordeel (en andersom ook) zoals onze grote voetbalfilosoof ons reeds voorhield ;-)

    BeantwoordenVerwijderen