donderdag 20 december 2012

Modder

Jongens, dit is toch geen Kerstweer?
Ik heb er zelf weinig last van.
Maar de baas vond het niet zo tof dat ik lekker langs haar benen schuurde.
Jammer dan. Die wasmaschine maakt hier toch al overuren volgens mij dus dit kon er nog makkelijk bij.

Vanmiddag bleek ze trouwens een afspraak bij de DA voor me gemaakt te hebben.
Die wratten schieten echt voor geen meter op en nu moet ik allerlei leuke wandelingen en bijeenkomsten missen. Bovendien kan ik al 2 maanden niet naar mijn dagopvang adres en mis ik als het zo doorgaat ook de komende trainingssessie op de hondenschool.

Jammer dan zei de DA.
Nee hoor, zei ze niet.
Maar het kwam er wel op neer.
Er valt niet tegenop te snijden (waar ze wat weghaalt zal weer een nieuwe tros komen, bovendien moet ik dan verdoofd worden) of te slikken/smeren.
Vette pech maar het is gewoon een kwestie van afwachten. Gaat echt vanzelf weer over.

Enig idee hoe lang nog vroeg de baas?
Nou, zei de da, dit duurt gemiddeld tussen de 1 en 5 maanden.

Maar in extreme gevallen kan het ook wel eens 2 jaar duren.

Slik.

4 opmerkingen:

  1. Het is wat met die wratten! Arme Thorgal, ik heb echt met je te doen. Maar misschien zitten er wel wrattenzwijntjes in jouw voorouderlijn?? :-) :-)

    Groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees trouwens overal dat het eigenlijk net als met alles besmettelijk is voor andere honden met lage weerstand.
    Jammer dat je beetje ver weg zit,want wil rustig samen wandelen hoor,ben er niet zo bang voor.
    Zeker met volwassen gezonde honden lijkt me toch echt geen probleem.
    Beetje sneu voor hem als hij niet kan spelen ,zeker op deze leeftijd van ontwikkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het aanbod Christa. De baas zegt dat ze per mail contact met je opneemt want nu met de kerstvakantie vindt ze het misschien wel leuk om met (1 van) de kinderen naar Zeeland te komen.

      Verwijderen