woensdag 2 januari 2013

Zeeland

Gast!
Top begin van het nieuwe jaar!
We zijn vanochtend gewoon op bezoek geweest bij mijn matties Storm, Kaatje en Rana.
Ik geef toe dat ik -ook voor mijn doen- best wel een beetje heel erg enthousiast daar de tuin binnen denderde en iedere keer als ik dan langs Kaatje scheurde, vond die het kennelijk nodig om mij eens ff een knauw in mijn zij te geven.
Om de 1 of andere reden hebben de bazen toen eigenlijk heel snel besloten de hele boel aan te lijnen en lekker naar de dijk te gaan.
Kickuh!!
Zelfs die 2 sullige schapen die daar stonden konden me gestolen worden, ik wilde gewoon lekker rauzen.
De duinen door.
Verstoppertje spelen in het hoge gras.
Achter de konijntjes aan.

Storm en ik waren al chill want hij wist nog dat ik daar een poos geleden geweest was en met Kaatje ging het ook hartstikke goed.
Zo maar die Rana man.
Dat lijkt dus een heel voorzichting en terughoudend typetje maar die weet ook van wanten!

Heuvel op, heuvel af, hij in mijn kont bijten, ik hem door de bosjes jagen. Je kent het wel.
Ik baalde er echt wel een beetje van toen we weer naar binnen moesten.
Jaha.
Totdat de kerststol te voorschijn kwam!

Jongen ik was echt THIS close bij het bordje van de kleine baas. Helaas greep toen eerst Christa me in mijn nek en vervolgens dreigde de baas me zelfs aan de riem te leggen.
Ho ho.
Dan maar aan het slaapbotje van Rana beginnen.

En ja hoor, je kan er vergif op innemen. Net toen ik een tukkie wou doen werd de hele boel weer opgebroken en gingen we terug naar Rotjeknor.

De baas zei dat ze eerst nog ff ergens Zeeuwse bolussen wilde scoren.
Vond dat persoonlijk nogal vreemd want ze heeft nog nooit interesse vertoond in die van mij, dus waarom dan wel in die van mijn Zeeuwse matties?

4 opmerkingen:

  1. Tjonge dat ziet er super gezellig uit zeg! Maar, mag ik dan concluderen dat de wratjes nu eindelijk verleden tijd zijn??? Ik hoop het maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog niet helemaal Gerrie, maar Christa had me geschreven dat ze het met haar (volwassen) honden wel aandurfde. Het gaat wel de goede kant op maar het duurt nog wel een paar weekjes denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat die krengen zo hardnekkig zijn. Maar zelfs met wratjes is Thorgal een knapperd :-)

      Verwijderen