maandag 28 januari 2013

Thorgal Timofeeff

Zaterdag zag het er dus zo uit:
En gisteren zo:
De bazen liepen te vloeken en te tieren over die gore natte zooi, maar persoonlijk had ik er weinig last van.
Waar ik wel last van had is dat ze met Tore en Marjolein en dat hele zooitje kinderen uit eten gingen bij de schietbaan en dat daar de terrier van de eigenaar mij een beetje liep uit te dagen.
Vanuit mijn ooghoeken hield ik hem in de gaten maar die kleine schijterd durfde mooi niet bij me in de buurt te komen.
Toch verstandig van hem.

2 opmerkingen:

  1. Wauw Thorgal jonge, dat jij zo in een restaurant durft te liggen. Stoer hoor. Ik vind dat toch een beetje eng, dus kruip ik maar onder de stoel van mijn vrouwtje...
    Groetjes, van Sara! Ik hoop je 10 februari te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je hebt daar echt een blik in je ogen waar zelfs ìk bang van zou worden...maar niet heus :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen