dinsdag 29 januari 2013

Foto shoot

Ja mensen, ik heb toch maar besloten de baas ook deze laatste module te laten volgen voor het Gehoorzame Huishond diploma, alhoewel ik me met dit weer s'avonds van 21.00 tot 22.00 ook heeeel veel andere leuke dingen kan voorstellen dan in de regen op een grasveldje AF of PLAATS te leren.
Affijn, komen we gister op school, moesten we dus op de foto.
Voor het diploma.
Leek de baas nogal voorbarig, maar leek mij niet meer dan logisch aangezien ik dat natuurlijk over een paar maanden glansrijk ga halen.
Hoe dan ook.

Je moest dus op een soort van grijs vel papier gaan liggen ZONDER dat je dat kapot trapte of al te vies maakte.
Gast.
Hebben jullie dat weer van gisteravond nog in gedachten.
Juist.
Nee en dan was er dus een border collie voor mij die het allemaal een beetje eng vond. Hij drukte zijn oortjes (en eerlijk gezegd ook zijn hele lichaam) nogal plat en keek wat schichtig om zich heen.
Wat doet die fotograaf? Die gaat met van die klapratelhandjes klapperen om zijn aandacht te trekken.
Zo.
Dacht dat ik gek werd.
De baas trouwens ook.

Nou ja, die border is klaar en ik sleur de baas naar die hele  stellage toe.
Ga eerst op mijn buik onder de lamp liggen, die daardoor bijna omvalt en in het tumult dat daarop volgt grijp ik dus mooi die klaphandjes.
Dat was niet de bedoeling zei de fotograaf.
Sterker nog, ze gingen een hele nieuwe rol papier voor me ophangen want ik had e.e.a iets te vies/kapot/weet ik veel gemaakt.

Kan hij zitten? vroeg de hulp van de fotograaf.
Zegt de baas gewoon; hij kan alles maar  het is de vraag of hij het doet.
Tsss.
Ik dacht ik zal je krijgen kreng. Dus ik ga me daar een partij zitten poseren.
Zal haar leren, mij een beetje te dissen!

Hoe de les verder was?
Tja. Na 2 of 3 keer heb ik de oefening toch echt wel gehad.
Aan de VOET heb ik eigenlijk aan de andere kant de juf nodig die mijn kont opzij schuift want anders zit ik ergens een metertje achter de baas.
En HIER komen deed ik wel.
NAdat ik natuurlijk ff de boel verkend had.
En oja. Bij het losspelen scheet ik eerst het halve veldje vol en pakte vervolgens die border eens ff goed in zijn nek.
Business as usual dus.

2 opmerkingen:

  1. Ach Thorgal, ik vind het al super dat jij al die flauwe kul doet voor je baasjes. Kijk zitten, wil ik wel, maar ik bepaal wel waar, niet dan? Maar gast, die foto is wel top geworden hoor. Ik hang hem boven mijn mand! Zal Luna wel jaloers worden.....
    High five van Sara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zóóó, sta jij daar even mooi op.... het is dat ik te oud voor je ben, maar anders.... :-)
    Het is overigens wel te prijzen in jouw baasje dat ze zo'n doorzettingsvermogen heeft, daar heb ik bij mijn baasje gelukkig geen last van... :-)

    groetjes, amani

    BeantwoordenVerwijderen