zondag 6 januari 2013

Voorjaarsschoonmaak

Gast, ik geloof dat we dit jaar de winter overslaan want weet je hoe warm het hier in Rotjeknor is?
Ik zweer je, de baas heeft vandaag gewoon de was buiten opgehangen en de grote baas moest met de voorjaarswinter-schoonmaak van het kleine kamertje boven beginnen.
Dat zou hij dus eigenlijk al 2 weken geleden gedaan hebben maar de grote baas is kampioen uitsteller zegt de baas. Ze zegt ook dat hij nooit helemaal uit zijn jager/verzamelaar periode is gekomen maar dat als HIJ het niet doet in deze kerstvakantie, ZIJ morgen de hele zooi bij het grofvuil zet.
*kuch*
Behalve dozen die ze dat kamertje 14 jaar geleden bij de verhuizing ingesleept hadden en er nu weer onuitgepakt uitkwamen, tassen met schaatsen, verpakkingsdozen van de Wii en de PS3 (NOOIT zomaar iets weggooien zegt de grote baas) en een kleine 500 flesjes smeerolie voor zijn motor, kwam er onder het bed ook een metertje of 60 puppy tapijt vandaan.
YEAH!!
Jongen, op een gegeven moment kreeg ik een geniale inval.
Dit was DE ideale vermomming om ongezien die K katten te besluipen en nu eindelijk eens korte metten met ze te maken.
Helaas, blijkbaar wekt een wandelend tapijt ook wat argwaan dus daar trapten ze niet in, maar bij het constant die trap op en af gaan met spullen, vergeet de baas vast nog wel een keer dat traphekje goed dicht te doen, dus ik wacht mijn kans gewoon rustig af.

1 opmerking: