donderdag 10 januari 2013

Saar

Mensen goed nieuws en beter nieuws.
  1. Mijn wratten zijn zo goed als weg en
  2. Ik was een beetje bang dat na die ochtend in het Kralingse Bos ik voortaan aangelijnd door het leven zou moeten, maar vanochtend bleek de baas een wandelafspraak te hebben.
VET!!!
Hier checkte ze ff wie ik ook alweer was, want het was best een tijdje geleden dat we elkaar gezien hadden.
Kennelijk kon ik er mee door want vanaf dat moment hebben we dus lopen dollen.

Zo en halverwege ging de zon een partij schijnen!
Ja hierboven heb ik nog ff ergens een rottend karkasje van het één of ander gescoord dus sta ik dat als de sodemieter naar binnen te werken. Toen we op de parkeerplaats terug waren, bleek trouwens dat Saar ook nog lekker door wat rottigheid had liggen rollen dus toppie joppie!
Wat wel jammer was, ik moest toen de auto in en Saar ging gewoon de andere kant op!
Nou wil ik niet veel zeggen, maar de baas moest hier dus echt het betere duw- en trekwerk voor uit de kast halen om mij die bench in te krijgen, want ik was nog LANG niet uitgespeeld.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, altijd erg leuk om een soortgenoot tegen te komen. Heerlijk samen dollen. Saar hier in de Achterhoek is er gewoon jaloers op. Maar.... je gaat haar eindelijk ontmoeten op 10 februari! Ben heeeel blij dat die wratten weg zijn, zodat je echt kunt komen! Sara, Luna en ik vinden het gewelig om jou eindelijk te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen