dinsdag 12 maart 2013

Bindy

De baas had een vette ingeving vanochtend; ze wilde in Den Haag gaan lopen en vroeg toen aan de baas van Bindy (die we een tijdje terug bij een wandeling ontmoet hadden) of ze zin had om ook te komen.
Om het geheel maar even samen te vatten; ondanks de kou kreeg ik het behoorlijk warm van die Bindy.
Ik vond dat ze ook wel heel lekker rook.
Niet zo lekker als Sara toen ik mijn ehhhh, neus achterna liep, maar het scheelde niet veel.

Bindy had daar wisselende gevoelens bij.
De ene keer kreeg ik een giga snauw (waar ik heel erg van onder de indruk was. Not)
De andere keer ging ze er -mijns inziens natuurlijk- gewoon voor staan.

Zo tegen het eind kwamen we nog een paar andere honden tegen. Makkie.
Deze kende ik al van eerdere ontmoetingen, maar hij deed opeens alsof hij gek was.
Had alleen maar oog voor Bindy.
O en hier nog wat fans.
Verder.
Heeft Bindy van deze en gene de stok afgepakt.
Heb ik een nieuwe baan bij de gemeente Den Haag als bladveger.
EN hebben we samen een teckel gek gemaakt.

Ze weten zeg maar dat wij er waren vanochtend in Clingendael!

1 opmerking:

  1. Mmmmm, weer een teckel gek gemaakt, wat is dat toch met jou en teckels???? Zal ik Sam eens op je af sturen......
    Wat leuk dat je met Bindy hebt gespeeld, goed idee van het baasje hoor!!!! Het ziet er gezellig uit allemaal! (tja en zo lekker als Sara ruikt natuurlijk geen enkele dame......)

    BeantwoordenVerwijderen