vrijdag 29 maart 2013

Fietsen - the sequel

Herinnert u zich deze nog? Nog? Nog?
Nou de baas ook.

Hoe ze het dan ook in haar hoofd gehaald mag hebben, Joost mag het weten, maar vanmiddag ben ik dus met VIER Husky's gaan fietsen.
In het Kralingse Bos.

Dat komt, ze lult ook werkelijk met Jan en alleman.
Van wie ik dat heb, dat ik bij iedereen ga kennismaken, zou ik ook echt niet weten.

Van de week komt ze dus een gast tegen die daar met 2 huskies aan het fietsen was.
Babbel babbel babbel, babbel babbel babbel.
Dat was dus Michel en samen met zijn vriendin Ingrid heeft hij een soortement uitlaatservice voor de zeg maar niet-standaard-labrador. De huskies, staffords, boerboels, dat soort volk.
Iedere vrijdag gaan ze daarmee steppen, fietsen en skaten in het park en of wij een keer meewilden.

Nou.
Je voelt hem al aankomen.
Hier sta ik een beetje verscholen achter Ingrid te bedenken wat hier in godsnaam de bedoeling van is.
Maar hier had ik hem wel behoorlijk door ja.

Wat hadden die goochemerds nou gedaan?
Drie huskies renden voor me en 1-tje half achter/naast me.
Nou mensen.
Dan wil je wel mee met die trein zeg maar.

Na een minuut of 10 zijn we ff gestopt omdat ik dan even bij kon komen de bazen wilden kletsen.
Toen de laatste 10 minuten in een sukkeldraf terug naar de auto en nu schijn ik dus binnenkort af te reizen naar Scandinavië.

Geintje.
Maar ik voorspel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, dat ik hier binnenkort meer over kan vertellen.
Mensen, ik ga even een paar uur de binnenkant van mijn ogen bekijken want morgenochtend schijn ik met een nieuwe Saarloos mattie te gaan dollen wandelen.
Toedels!

1 opmerking:

  1. Oh jee! Moet je nou ook al naast de fiets?!? Ik moet ook, minstens 2x per week; goed voor de conditie zegt mijn baasje. ( moet toegeven, daar heeft ze wel een punt...). Maar ik vind er geen bal aan en hard ga ik dan ook niet...beetje zo'n verveeld drafje. Vooral laten merken dat je de pest in hebt :-). Hoewel, achter twee Huskies aan, zou voor mij ook wat leven in de brouwerij brengen. Nou, sterkte ermee! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen