dinsdag 5 maart 2013

Dreigen

Gast!
Komen we dus stomtoevallig vandaag Remco en mijn matties tegen bij het uitlaten.
Ja en Jill was er dus ook:
Nee.
Maar.
Komen we eerst een groep kinderen op paarden tegen die daar met hun begeleiders liepen. De baas zag stomverbaasd dat die mij allemaal kenden en dat ik ook heel rustig daar rondliep en gewoon weer met de baas verder ging zonder acht op die paarden te slaan.

Toen.
Komen we twee vrouwen tegen met een loslopend teckeltje en nog iets anders aan de riem. Kennelijk wilden ze dat teckeltje aanlijnen maar toen kwamen wij net met die paarden de hoek om zeilen dus dat teckeltje ging er eens lekker vandoor. Jill en ik er achter aan.
Die mevrouw roepen maar Jill en ik waren een ijzersterk team en wij zorgden er wel voor dat dat teckeltje ff wat anders aan zijn hoofd had.

GAAT DIE MEVROUW MIJ SCHOPPEN!!
Serieus!!!

Dus de baas en Remco roepen het aloude bekende Nederlandse gezegde; DOE EENS FF NORMAAL JOH!

Ja nee, de baas moest normaal doen want Jill en ik hadden haar hond gebeten.
O ja zegt Remco. Waar dan?
Ik was ondertussen aangelijnd, Jill was aangelijnd en die mevrouw werd helemaal gek.
Dat ze ons de volgende keer wel wist te vinden en dat ze dan haar mes mee nam!
Dus Remco gaat een foto maken van die mevrouw onder het roepen van; ik heb hier een getuige van uw dreigement.
Nou die mevrouw had ook getuigen dat haar hond gebeten was en of we soms een close up foto van haar wilden maken. Kom dan jongen, kom maar!

Dit leek de baas HET moment om samen met de hele groep kinderen, paarden en begeleiders en de rest van mijn matties, en nou vooruit, Remco ging dan ook wel mee, maar weer eens gezellig onze weg te vervolgen.

Djiezus.

Op de terugweg heb ik nog ff vreselijk door een plak modder liggen rollen en toen we bijna thuis waren heb ik ook kennis gemaakt met die Turkse herder van de garage hier achter, dus als jullie het niet erg vinden, ga ik nou eerst een paar uur plat.

Wat een ochtend!

4 opmerkingen:

  1. Tjonge jonge, wat een verschrikkelijk mens zeg! Over verdraagzaamheid gesproken.... Ik snap best dat mensen kunnen schrikken van jouw voorkomen, dat merkt tante ook wel eens met Doerak. En jij bent nog een slagje groter.... Maar ze laat haar ware aard wel meteen zien, door direct te gaan schoppen. Tante hier wordt helemaal boos! Laat die mensen die werkelijk geen enkel inzicht hebben in hondengedrag zich vooral niet bemoeien met andermans honden! En hun eigen hondjes aangelijnd houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je had de hondenuitlater moeten zien Yvon. Die was helemaal woest. Ik was meer verbaasd moet ik zeggen dat zij zo uit haar plaat ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja je hebt ze erbij.Gelukkig genoeg getuigen,maar leuk is anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een k*tlui die mensen met teckels!!!!! Oeps.... nou ja, niet allemaal dan. Pffffff, wat een mens joh!
    Ik ben altijd bang dat juist Sam andere honden aanvalt, hahahaha, maar dat is dan ook geen gewone teckel maar een Terror Teckel, die stoere Sam.

    BeantwoordenVerwijderen