maandag 25 maart 2013

Fokkersbijeenkomst

Gast, had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar wat een takke-streek heeft de baas me gister geleverd.

Er zijn mij dus bepaalde, niets verhullende, foto's onder ogen gekomen waaruit blijkt dat ze dus gisteren bij heel veel andere Saarlozen is geweest en IK mocht daar dus niet bij zijn.

Ze wilde ook wel eens even rustig zonder mij vergaderen.

Hier, dat bedoel ik:
Wie wilde hier nou een vrije hond?
Wie wilde hier nou een reu?
En dan ook nog eens de mooiste en grootste die er bestaat?

Ja, daar word ik dus echt niet vrolijk van.

Nee, want kijk.
1 van die kleine bazen mocht wel speciaal mee om vrienden te maken.
Jammer.
Heel jammer.

3 opmerkingen:

  1. Nou, jongen, troost je maar. Ik was er wel bij met mijn baasje en je moet vooral stil onder de tafel liggen. Ik vind dat niet meer zo erg, want tenslotte ben ik geen jonge spring in het veld meer :-), maar voor jou zou het echt te saai zijn. Bovendien, je hoeft niet overal met je neus bovenop te zitten! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doerak zegt:

    Yo!

    Mijn bazen zijn niet eens geweest, u weet wel waarom :( ......
    Ik moet zeggen dat ik er ook niet op zit te wachten mijn innemende persoonlijkheid ver buiten mijn eigen veilige habitat ten toon te spreiden.
    Je weet: Doerak wil NIET uit als ie thuis is, NIET naar huis als ie uit is.
    Verder babbelen we maandag wel weer verder.
    Breng jij vast goed in kaart wat en wie er allemaal stuk kan, waar het snaaivoer ligt, wanneer ze het minst opletten op hun mensenvoer?
    Ik neem Sproetje denk ik mee voor de afeleiding met vertederende blikken...

    Wie weet trappen jouw bazen daarin en grazen wij de tafel leeg!

    CU!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jongen, ik heb het hier totally under control en jullie zijn van harte welkom.

      Verwijderen