donderdag 7 augustus 2014

Glamourama

Gast!
Hadden jullie al gehoord dat ik dus serieus waar een poos geleden als model gewerkt heb?
HAHAHahaHa

D'r komt dus een vrouw in de zaak een paar maanden terug terwijl de baas nog aan het voorbereiden is en die ziet mij en vraagt of ik ook fotogeniek ben.
DUH!

Maar goed. De baas zegt; dat ligt eraan wat je daaronder verstaat.
Nou kijk. Zij ontwerp sieraden en ze wilde foto's laten maken voor haar website en dan zou ik daar wel heel goed bijpassen.

Hij kan geen kunstjes zegt de baas.
Nee dat hoefde ook niet.
Ik hoefde alleen maar te staan en mooi te zijn.

Deal zei de baas.

Niet dat ik hier ook maar in gekend werd natuurlijk, maar op een zonnige zondag vertrok ik dus met de baas en dat kleine chickie naar Bloemendaal.
Nee. Komen we daar aan, staat er levensgroot op die parkeerplaats: Verboden voor honden.

De baas bellen met dat meisje.
Ehh. Hebben jullie dat bordje gezien want dit is nou niet echt een hond die
1. in een handtasje past en zo ergens binnen gesmokkeld kan worden
2. überhaupt over het hoofd gezien wordt

Nee, geen probleem, ze kwam eraan en als iemand ons dan stopte hing ze wel een verhaal op dat het voor werk was.
ehhh ok.

Wij een soort van sneaky door de duinen waarbij de eerste monden van voorbijgangers al open vielen en de woorden "wolf" en "groot" al veelvuldig gehoord werden.
Ik dacht, ik ga gewoon rustig bij de baas liggen en ja, er zijn hier wel wat knappe chicks die aan me zitten, maar what else is new?

Nee, maar toen gingen wij dus een stukkie lopen en bleek het de bedoeling te zijn dat ik zo ging staan:
MAN!
Wie wil dit niet?
Ja of dit soort geintjes:
Needless to say dat ik de dag van mijn leven had EN dat de baas ook vond dat ik een soort van wonderbaarlijk meewerkte.

Mochten er onder mijn gewaardeerde lezers nog meer mensen zijn die mij naast halfnaakte modellen willen zetten; I am your man!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten