zondag 10 augustus 2014

Poedelen met mijn meissie


Ja mensen dat ziet er goed uit he!

Ben wel heel blij dat de baas niet laat zien dat ik per ongeluk in dat hele diepe stuk stapte
waardoor ik er behoorlijk als een verzopen kat uitzag toen ik weer bovenkwam
en vervolgens ook nog eens moest opletten dat Gaia niet hetzelfde overkwam.
Nee. Dat is zo fijn, dat ze echt alleen maar de foto's plaatst waarop we goed uitkomen en niet bijvoorbeeld die aankomende bull in het oog houden om hem vervolgens -zwaar intimiderend- met zijn tweeën op te wachten.


Maar.
Dan.
Dus.

Al die wandelingen hadden Gaia nogal in de war gebracht.
De baas krijgt een paar dagen daarna een telefoontje; madam is loops geworden!

Nou sta ik op het punt af te reizen naar Duitsland om daar nieuwe matties te onmoeten, maar het schijnt dus dat DU MOMENT dat ik terugben, ik ehhh, aan de bak moet zeg maar.

Auf wienersnitzel und bis bald!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten