vrijdag 1 augustus 2014

Water enzo

Weet je nog hoe ik een paar jaar terug bij een cursus waterwerk geacht werd 5 kilometer over een meer te zwemmen of iets dergelijks?
Nee, nou ik vergeet het ook het liefst.

Maar.
De afgelopen periode aka deze zomer, is het natuurlijk veel te warm voor een beetje Saarloos en uit arremoede ben ik dus serieus een soort van aan het zwemmen geraakt.
Nou ja.

Tot aan mijn buik dan.

En HEEL HEEL soms, ietsies verder.
Als er een snoepje opgepikt kon worden.

Mijn mattie Koning H. apporteert soms zelfs een bal of stok, maar ik wacht dan geduldig op de kant tot hij die laat vallen en ren er vervolgens keihard mee weg.



Zeker met dit weer moet je altijd zuinig met je energie omgaan jongen.

Overigens heb ik jullie natuurlijk een poos niet meer gesproken maar die kleintjes hier bij mij in huis zijn dus opeens helemaal zo klein niet meer.
Die jongens hebben allebei een HEle rare stem die kraakt en van hoog naar laag gaat.
Die ene heeft een schoenmaat,  daar kan die zo de toegang tot de Nieuwe Waterweg mee blokkeren en dat chickie, nou ja die wil gewoon heel erg graag al groot zijn.
Hoe dan ook , zijn ze in ieder geval alle 3 dus wel heel erg van het water en nou ben ik al verschillende keren mee geweest als ze gaan wakeboarden.

Kejje dat?
Dat je dus op een plank staat (als het goed gaat tenminste) en dat je dan aan een kabel hangt die over een meer getrokken wordt.

 
Ja, dat is nog eens het echte waterwerk mensen.

Overigens liggen de grote baas en ik dan meestal ergens op een terras te kijken, maar soms moet ik ff checken of alles goed met ze gaat natuurlijk.

Ik ben altijd weer blij als we heelhuids thuis zijn. Eindelijk rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten