vrijdag 22 augustus 2014

Je raadt dus serieus nooit wat ik vandaag gezien heb

zei de fietser die s' avonds bij moeder de vrouw thuis was.

Eerst rijd ik langs 2 sexende wolven.
Echt! TWEE SEXENDE WOLVEN.

Daarna zie ik dus een vrouw met haar kont omhoog naar die wolven staan.

EN! Zit er dus een hele tafel vol met  mensen te lachen en daar weer foto's van te maken.

WTF?!?!?

Ja mensen.
Ik ben dus nauwelijks bekomen van mijn controle vanochtend bij de Duitse DA (proberen buiten dat schoentje aan te houden en iedere avond de wond spoelen) of ik moet afscheid nemen van Carin en de hele santekraam.

Die Carin wist mij heel goed op waarde te schatten; voortdurend zeggen dat ik zo mooi en zo lief ben, me heel veel kroelen en LAST BUT NOT LEAST, mij lekkere strotten voeren.
Ik mag wel zeggen; de liefde is geheel wederzijds!

Maar goed.
Ik word dus die bench in gebonjourd en hoppa op weg naar huis.
Wat blijkt nou;

Vanochtend had de da gezegd dat het gek moest lopen of het zou vandaag niet op een dekking uitdraaien. Officieel kreeg Jacqueline pas om een uur of 1 het progesteron niveau van Gaia te horen, maar de baas voelde aan d'r water dat we maar beter naar huis konden gaan.

Nee!
Maar dan mensen.
Belt Jacq in de auto; Gaia zat die ochtend op 15!
Fokking hell!
Racen met die bak!

Wij rijden in 1 keer door naar de ontmoetingsplek en daar word ik me een partij opgewonden.
Mijn meissie EN Jacq EN Marianne waren er.
Helemaal goed.
Kiek zelf maar.

Jongen, ik wil niet veel zeggen maar we waren gewoon HEEL goed bezig.
Tenminste... dat dachten wij.

De bazen zeiden dat we niet gekoppeld zaten en dat het dan niet telde.
Ja hallo! Wij zijn ook nog maar noobs met dit hele sexgedoe. Zeg dat dan eerst ff!

Wij naar Gaia's huis om een hapje te eten, maar vreemd genoeg moest ik toen de bench in om op krachten te komen en gingen de bazen dus gewoon weer ontzettend uitgebreid zitten oh-en.
Na een uurtje bleken we het bij mij thuis nog eens dunnetjes over te moeten doen.

Kein problem!

Dus wij weer keihard rampetampen, maar eerlijk gezegd, weer geen koppeling of wat dat dan ook mag zijn.

Er wordt al voorzichtig gedreigd met de reservereu, maar ik ben van plan eens vroeg mijn kussen op te zoeken (mensen ik zeg het je eerlijk, ik ben gewoon ka POT) en morgen als een echte man van de wereld dit klusje eens even te gaan klaren.
Ahum.
De baas duimt heel hard.
Duimen jullie mee?

1 opmerking:

  1. Thorgal, jongen, ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat jij dat allemaal voor elkaar gekregen hebt met al die nieuwsgierige agen als toeschouwer.... makkelijk praten hebben die.. Chapeau kerel!

    BeantwoordenVerwijderen