zondag 3 augustus 2014

Ik moet jullie wat vertellen....

 
 
Ik ben verloofd!
Serieus man!
Ze heet Kaya Kadin van de Kilstroom maar iedereen noemt haar Gaia.
 
Ik had haar al weer eerder gezien maar ja, je weet hoe dat gaat, zoveel stadjes, zoveel schatjes.
Bovendien speelde ze buiten altijd nogal Hard to get, maar toen ik eenmaal bij haar thuis was mensen.
Poeh!
Ik zeg het je eerlijk; ik was gewoon een beetje overdonderd.

Niet voor heel lang trouwens.
Ik ben tenslotte een gezonde jonge man in de bloei van zijn leven dus ik zeg laat maar komen die orkaan.

Ergens september/oktober moet ik aan de bak.
Duimen jullie mee?

Willen jullie meer weten over Gaia en hoe het verder gaat? Gaia's fokker/eigenaar heeft speciaal een website gemaakt over ons. De link staat hiernaast.
SPANNEND!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten