maandag 27 augustus 2012

België

Man, ik ben nog nauwelijks bekomen van die Cognac of ik word al weer de auto ingesmeten voor een weekendje België. Gerard en Marjan waren 25 jaar getrouwd en hadden ons en nog een hoop andere vrinden uitgenodigd in La Roche en Ardennes. Alleen jammer dat er in het huis dat ze gehuurd hadden geen huisdieren mochten. De baas had daarom in Durbuy een appartement gehuurd.
Vet cool stadje dat Durbuy met ook een heel aardige dierenarts.
Ja want de baas vond dat ik wel heul veul op mijn kont aan het rijden was en toen ze me zaterdagochtend uitliet, zag ze dat ik wormen had!
Met recht; SHIT!
Via het office du tourisme hebben ze toen snel een dienstdoende DA gevonden en binnen het half uur had ik EN een prik tegen de wormen EN een herhaalrecept bij de pharmacie opgehaald.
Toch handig als alles zo dicht in de buurt is, in in het kleinste stadje ter wereld.
De DA vond dat ik een tres beau chien was en ook heel gentil want die prik deed best wel een beetje pijn maar ik bleef rustig.

In La Roche aangekomen kregen de bazen opeens het idee om 'lekker' te gaan hiken.
Hier weet ik nog van niets.
Maar hier begon het wel redelijk te dagen.
Ik bedoel maar; het uitzicht HALVERWEGE!!!
Hier wou die ene nog ff met mij stokvechten. 3x raden wie er won!
Ja en zo zag het er dus uit op de terugweg. Nou ja weg...
Na een uurtje of 2 waren we weer terug op het honk en moest ik heel even bijkomen.
's Avonds was er nog een diner en een (maffia)feest en iedereen zei dat ik heel lief en rustig was. Vind je het gek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten