woensdag 15 augustus 2012

Goed bezig

We zijn zo'n 4 dagen thuis en de score is als volgt:

1 bolletje smeerworst incl. verpakking
1 pond vlees incl. verpakking

en vanochtend ben ik dus gewoon aan de muur begonnen:
er zat zo'n heel klein pieletje los en RANG dat scheurde ik er in 1 keer af terwijl zij dus aan het ontbijt zaten.
8 grote verbaasde ogen, daarna gegrinnik van de kinderen en een hoop GVD's van de baas.

Ze had het kunnen weten want gister ben ik ook aan heur haar begonnen.
Ze draait soms van die drollen in d'r haar en gisteravond zit ze zo voor me op de grond.
Ik denk wat is dit voor een onzin?
zo hoort het helemaal niet te zijn!
Dus ik pak met mijn tanden zo'n drolding beet en probeer dat haar weer terug in model te krijgen.
Of er uit te trekken.
Kon alle kanten op gaan eerlijk gezegd, maar het moest gewoon weg.

For something completely different; Ik heb morgen een date met 2 chickies!
Op alle fronten; Goed bezig!!!

5 opmerkingen:

  1. So he, Thorgal. Heb jij ook een Epke op jouw phone sinds een weekje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thorgal,alles goed en wel, die geintjes van het behang van de muur rukken moet je echt mee ophouden; op den duur vinden de baasjes dat ècht niet leuk meer hoor! je moet wel leren waar voor jou het meeste voordeel ligt. en dan kom ik natuurlijk weer uit bij 'eten'! Dus die smeerworst en dat vlees; goeie actie, maar je moet nu wel gaan oefenen om verpakkingen eraf te halen voordat je het naar binnen werkt. Die verpakkingen, ook al komen ze er meestal van achter wel weer uit, liggen op den duur wel zwaar op de maag, geloof me.

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. punt is, dat daar meestal geen tijd voor is Amani.
      ze zijn ook weer niet ZO stom dat ze het 2 minuten zonder toezicht laten liggen. Alhoewel....

      Verwijderen
    2. :-) :-) :-) :-)

      groetjes, Amani

      Verwijderen
  3. Ha Thorgal, vooral niet mee ophouden hoor! Wolvenstreken horen er gewoon bij, daar wennen de baasjes vanzelf een keer aan. Sara heeft ook al laten weten dat ze de kleur behang die we nu in de slaapkamer hebben niet echt mooi vindt. En tja, wij laten dus wel eens (heel dom dat weet ik) 1 minuut iets zonder toezicht liggen en dan..... moeten we maar bij de patatkraam langs, want de kip of de zalm is ineens verdwenen.....

    BeantwoordenVerwijderen