vrijdag 31 augustus 2012

Amani

Ze zal ook niks zeggen he! Wij gisterochtend in alle vroegte die auto in, pokke-eind rijden. Ga ik dus gewoon op fantour!

Gast!
Eén van mijn trouwste volgers en commentators blijkt dus in real life een heel lekker en makkelijk ding te zijn; Amani!
Ik zweer je jongen.
Ik kende haar ongeveer 10 seconden; ze gaat gewoon voor me liggen.
Ja en was dus geen foutje he!
Ze ging iedere minuut wel een keertje voor me liggen.
Je bent onweerstaanbaar of je bent het niet he!
Die Boelie had mij gewoon ff om tips moeten vragen man :)
En je kent natuurlijk dat nummer; Wat ruist er door het struikgewas?
Nou jongen, er ruiste weinig, maar 2 Saarlozen KNALDEN door dat struikgewas!
Ja, want dat moet ik haar ook nageven, voor haar 7 jaar komt ze nog aardig mee.
 
Na 2 uurtjes dollen zijn we het thuis bij Amani nog eens dunnetjes over gaan doen.
ff tussen jou en mij; ik was wel een beetje opgelucht dat Amani op een gegeven moment onder tafel ging liggen maffen want als jonge god kon ik toen ook met goed fatsoen een tukkie doen.
Nee maar toen was het opeens paniek want de baas had over een half uur een afspraak in Rotterdam. Chill mensen.
Afspraak verzet maar toch wat gehaast weg.
Jammer!
Schatje treur niet. Er komt een vervolg.
Your place or mine?

ps: de baas heeft ook nog 2 filmpjes maar ze zit stikchagrijnig achter de pc omdat het uploaden daarvan ongeveer 200 miljoen jaar blijkt te duren. Ze gaat proberen die op haar facebook pagina te zetten.

3 opmerkingen:

  1. Nooit geweten dat Amani een cougar woman was. Zo hoor je nog eens wat. ;-) Nou ja, niets op tegen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absoluut, iets met ouwe fiets en groene blaadjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héé! Thorgal, me boy! Ja, het was hartstikke gezellig met jou en ik kijk echt uit naar een volgende keer; your place or mine, moeten de baasjes maar effe regelen.
    Je bent echt een toffe gast, maar je moet het niet te hoog in de bol krijgen hoor! Mijn 'gaan liggen' heb je toch echt verkeerd geinterpreteerd. Het was mijn beleefde manier om te zeggen, 'tot hier en niet verder'. Ik ben dol op groene blaadjes, maar ik bepaal wanneer ik er trek in krijg. Wat dat betreft kun je beter even bij Boelie op les gaan, die begreep die ligtruc van mij direct. Het is je vergeven hoor :-), tenslotte ben je een stuiterende puber, ook al ben je nog zo'n lekker ding. :-)
    Nou, ciao en tot gauw!

    Amani

    BeantwoordenVerwijderen