zondag 12 augustus 2012

Salut mes amies, j'ai retourné

Au debut je pensais de faire tout ca en francais maar ja in 2 weken kun je maar zo veel oppikken dus dat werd me toch wat te gortig.
Hoe is het met jullie dan?
Ja met mij alles top.
Ik heb de eerste week in een huisje gezeten en de laatste week in een hotel in de Cognac streek.
Wat ik daar deed?
Nou, veel knuffelen om mee te beginnen.
Verder ben ik ongeveer 130 keer per dag staande gehouden omdat ze wilden weten of ik een echte loup was en hoe oud en zo.
Kinderen die langsliepen gingen hun ouders halen.
Obers in het restaurant gingen foto's van me maken.
Jongen, ik mag wel zeggen dat er in het hele departement niemand meer is die NIET van mij gehoord heeft.
Gekkenhuis.

Verder ben ik eigenlijk vrij chill geweest.
Weet niet.
Toch wel wat stress gehad op de zaak denk ik.
Maar gast, ik ben nu ZO goed uitgerust en heb ook alle tijd gehad om fabeltastische plannen te verzinnen.
Jullie gaan van mij horen!

4 opmerkingen:

  1. Bienvenu, mon petit loup! Vous en prie et au secour. Portefeuille, parapluie et portemonnaie. Enfin, dat was wel zo'n beetje mijn Frans. Blij dat jullie er weer zijn en benieuwd naar de verhalen, à bientôt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doerak zegt:

    Jooooo;
    Wat een gebrabbel dat Frans:
    ik luister al niet naar Nederlands!
    Ook niet naar Amelands (wel naar koeien sinds een poosje, maar da's een ander verhaal)
    Goed van je dat je je zo chill hebt gedragen: lekker opsparen de ongein!!!
    Und jetzt geht's los zouden de Grieken zeggen!

    Grtz
    Doerak



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knuffelen in de Cognac? Das 2 vliegen in 1 klap zou ik zeggen: deux oiseaux avec une pierre !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Thorgal, weer terug op honk, mooi. Goed uitgerust en vol nieuwe plannen voor het komend jaar? Al ideetjes hoe je de bank-issue aan gaat pakken? :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen