woensdag 22 augustus 2012

Lai la la lai la la layla la laylala

Ik moet zeggen, de baas is deze week ook goed bezig.
Qua verrassingen zeg maar.
Want vanmiddag mensen, ben ik dus met mijn allerliefste meisje van de hondentraining gaan lopen; Layla.

Ik zal het maar gewoon zeggen; in het begin was ik dus best wel overdonderd.
Ik begreep er geen ruk van hoe Layla nou opeens hier kon zijn. Die zag ik toch alleen maar op maandagavonden?
Dus het duurde ff voor de swung erin kwam zeg maar, maar toen  had ik hem ook goed te pakken.
Kijk zelf maar.
O en let vooral even op hoe zij op slinkse wijze haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit en zo mijn balletje afpikt!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Pomtiedom Thorgal, ik zeg: die Layla mag blijven! Hilarisch, wat een portret. Goed vastgelegd door jouw baasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jongen, iedere keer als jij denkt 'nou begin ik het te snappen', zullen de dames je weer op een verkeerde poot zetten....wen er maar alvast aan! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen