donderdag 16 augustus 2012

Zevenhuizerplas

Jongens, ik heb een vet goeie ochtend gehad.
Stap ik nietsvermoedend uit de auto, zie ik een stukkie verderop een SAARLOOS!
1tje die ik nog niet kende, dus helemaal vet!
Ze heet Saar en ik geloof dat ik verliefd ben op haar.
Komen Gaia en Lica er ook nog bij!!!
Wij rennen.
En rennen.
En zwemmen.
En rennen.
Helaas moest Saar toen naar huis en ja als je met zijn 3-en bent, is er toch altijd 1 min of meer de lul. Sterker nog met 2 dames... nou ja, jullie begrijpen me.
Ik deed echt mijn best om er tussen te komen. Keihard blaffen. Waar mogelijk, in een kont/staart/flank bijten.
Hmm.
Ja.
Beetje jammer.
Ik miste toch die aandacht die volledig op MIJ gericht was.
Maar ja, wel weer sympathiek van Lica dat ze een kuil voor me had gegraven.
Scheelde mij een hoop werk en ik zat langzamerhand wat minder hoog in mijn energie zeg maar.

Op de terugweg gebeurde er helemaal niets.
Niemand van ons ging door de stront liggen rollen en ik heb ook aan niemand belooft dat ik daar iets over zou zeggen, dus dat doe ik ook niet.

Ik denk dat ik even voor een paar uurtjes mijn oogjes dicht doe, maar wat mij betreft was dit voor herhaling vatbaar!

4 opmerkingen:

  1. Héé, jongen, Die Saar is één van mijn dochters en als ze een beetje op mij lijkt, ja, dan moet het wel een lekker ding zijn! Dus geen wonder dat je verliefd op haar wordt. :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke naam... Saar! Wat zijn er veel wolfhonden in de buurt van Rotterdam.... Hier in de achterhoek ben ik er nog steeds geen een tegen gekomen. Mijn Topdog opleider, Rob, die heeft er twee, dat weet ik, maar verder nog niks in de buurt gezien. Maar ik blijf goed opletten... Binnenkort naar de Rozendaalse heide, misschien dat we daar een leuk wolfje tegenkomen?

    BeantwoordenVerwijderen